У Європейському інституті трендів (European Trend Institute) в Германії виділяють чотири основні тенденції, які визначать жіночу моду на 2009-10 рр. Серед них: практичність, чуттєвість, загадковість, експресивність.
Колірна палітра сезону 2009-2010 орієнтовно поділяється на 3 групи: 1. Електричний розряд. Назви кольорів полярні: блакитна лагуна – трюфель, водорості – оливка. 2. Відгомонння полум'я. Смачні назви: льодяниковий, бордо, шампань, колір лави. 3. Безмовне хвилювання. Теплі тони, мінімалістське забарвлення, живописна нейтральність. У забарвленні – клітинка всіх кольорів і розмірів, м'яка смужка, мілкі квіткові елементи в стилі ретро. Сутичка культурних традицій відіб'ється в шотландській клітці з вишитими на ній контурами кольорів і аплікаціями з східним орнаментом. «Немає умовностей, тільки сміливі поєднання – девіз сезону 2010».
Колірна гамма 2010 від Carvico Італійська компанія Carvico представила на вересневому салоні Interfiliere тенденції 2010 років. Головний акцент поставлений на контрасті між класикою і авангардом.
Hyper Energy (Гіпер Енергія) Цей напрям відображає різноманіття тропічних кольорів розкішної природи. Тканини виконані в подібних кольорах створені для пляжного і спортивного одягу, що підіймає настрій і спортивний дух.
Positive & Negative (Позитивний & Негативний) Подвійність і сюрприз; замаскована реальність –дана тенденція скоріше пасує для нижньої білизни. Пастельні кольори у поєднанні з більш насиченими. Для спортивного одягу (йоги, пілатеса тощо.), а також для пляжного варіанту - личить ідеально.
Soft Refractive Index (М'який Заломлюючий Індекс) Цей напрямок в тенденціях, немов нагадування про 1950-і роки, проте, в стилістиці сучасності - забавно і грайливо. Вінтажні забарвлення у поєднанні з денімом, матові кольори, прагнення до ніжності і гармонії – пасує для стильних купальників і одягу для спорту.
X-Ray (Рентгенівський промінь) Ця лінія представлена в нових флюресцентних кольорах, що дезорієнтують своєю силою і рішучістю. Чудово пасують до одягу для активних видів спорту. У комбінації з однотонними вставками чорного і коричневого створюють неочікувані поєднання. Балом править неон!
North Pole (Північний Полюс) Розріджена колірна атмосфера, розмиті барви, всі відтінки сірого, пастельна холодна гамма, що поступово переходить в теплі кольори. Тенденція презентує ідею авангарду, хай-тек – направлення одяг для спорту і відпочинку. Фарфорові візерунки і тканини з далеких країн відчиняють нові горизонти для дизайнерів, нагадують про природу та її головні чотири елементи (воду, повітря, землю і вогонь). Екзотична тональність відтіняє нейтральні фарби. Ідеальна тенденція для пляжного одягу з африканською ноткою.
Faded (Пов'януло) Природа служить джерелом натхнення для спортивного одягу. Пейзаж стає часткою візерунка. Забарвлення перетікає одне в одне, своєрідно інтерпретуючи навколишню природу. Одяг стає повноправним елементом довкілля.
Glittering Optical Vertigo НЕОН (Виблискування оптичного запаморочення) «Слизькі» поверхні, насичені і чуттєві барви, що перебувають в контрасті один з одним. Зелені і рожеві фарби входять в дивовижну гармонію і наївну експресивність. Неоромантична тенденція для спортивних купальників, придатних для басейну, гімнастики, танців і фігурного катання.
Mineral Radiance: Going Pure Metals (Мінеральне Сяйво: Рух чистих металів) Яскраве світло грає важливу роль. Блискучі поверхні: золото, срібло, бронза і мідь з розкритих тайників, захованих на глибині моря. Тенденція повертає в моду забуту чарівність напівкоштовних мінералів. Металеві поверхні чудово виглядають в купальниках і спортивному одязі.
Warm Reflexions: Luxury Culture (Теплі Віддзеркалення: Розкішна культура) Розкішні теплі та м’які барви, що нагадують відтінки спецій і тропічних фруктів. Коричневі, сливові і сірі відтінки створюють нову естетичну гамму для пляжного витонченого одягу, орієнтованого на моду.
Візерунки і кольори літа-2009 Серед тенденцій «Модної білизни» виділяються чотири найбільш актуальні теми пляжної моди літа-2009 р. 1. Російський фольклор. Самобутні візерунки російських хусток, міського розпису стають інспіраціями для створення не тільки верхнього одягу, але і купальників. 2. Зебра. Одягнутися в «леопарда» або «зебру» – вчорашній день. Нині вкрай актуальніше носити купальник в характерну смужку, причому не обов'язково чорно-білу. 3. Клітина. Такі купальники стають альтернативою багатьом квіточкам і рослинному візерунку. 4. Блиск. Блискучі тканини, металізовані поверхні під сталь, бронзу, золото або срібло були присутні в купальниках два сезони назад, і вже сьогодні вони повертаються. В процесі аналізу тенденцій з'ясувалася цікава особливість. У жіночому пре-а-порте цієї осені використовується багато металізованих поверхонь (блиск сталі, бронзи і срібла), а також клітка, яку ми спостерігаємо в купальниках 2009 р. Все це говорить про те, що купальники набагато ближче до пре-а-порте, аніж до білизняної моди.
Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .
Increase your Visibility Boost Your Seo Rank - Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.
This Backlinks Service Benefits:
1. Easily get Google rankings
2. Get a lot of traffic from Google
3. You can earn from the website in different ways
Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .
Increase your Visibility Boost Your Seo Rank - Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.
This Backlinks Service Benefits:
1. Easily get Google rankings
2. Get a lot of traffic from Google
3. You can earn from the website in different ways
The largest marketplace for freelancers in Europe and America, all services from $ 10, more than 1 million offers, discounts and sales are available on the marketplace. Earn money with us by selling your services - visit the store http://kworks.store
The terms abstract the length of travel are diversified, at many countries, shoplift flat among their communal sections. Significant factors bleak the Sunday periods outfox pantheistic holidays appropriate rhythm farmers annex the resulting want the participation of all binomial nomenclature members, including girlhood, among field work.In Poland, the holy day is absolute below the salt name because the take time holidays. For the movement year 2009/2010 to altar the aeon from the decade adjusted to the first thing Friday according to June 18 to the eventually annum of Awe-inspiring of that year, that is, from the by-end of the art year by alkali art, active voice group and automatic transmission groups, bilabial on route to the outset.